ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

وقتی داریم طراحی می کنیم به معنی اثر هم دقت کنیم !!!

داشتم توی وب پرسه می زدم که خیلی اتفاقی پوستر تبلیغاتی شرکت روزانه رو توی وبلاگ یکی از دوستان دیدم و واقعا جالب بود برام که یکی از این پوستر ها به صرف فانتزی بودنش هویت یک ملت رو زیر سوال می بره . . .

داشتم توی وب پرسه می زدم که خیلی اتفاقی پوستر تبلیغاتی شرکت روزانه رو توی وبلاگ یکی از دوستان دیدم و واقعا جالب بود برام که یکی از این پوستر ها به صرف فانتزی بودنش هویت یک ملت رو زیر سوال می بره . . . از اولی که پوستر زیری هستش خوشم اومد . ایده جالبی دارا تو خودش . در عین خلاقیت برای چشمهای مخاطب تو هر رنج سنی ای جذاب و به یاد موندنیه !!! 

 

به پوستر بعدی رسیدم یه خورده جا خوردم . . .  

 

 

 

خوب من ایرانی که به این پوستر نگاه می کنم اول به نظرم قشنگ میاد ولی بیشتر که نگاه می کنم می بینم که تمدن من زیر سوال رفته !!! شاید به نظر بعضی ها گاو و اسب زیاد با هم تفاوت ندارند و جفتشون حیوونن . ولی باید بدونین که فقط توی تخت جمشیده که اسب ها نقش اسب رو ندارند . اسب نماد نجابت و پاکی و ایستادگی ایرانیان بوده و هست . ولی الان که فکر می کنم می بینم واسه کشوری که هر کی از بیرون می رسه به اسم دین یه شیری ازش می دوشه نماد گاو هم بد نیست . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد