ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

یه نمونه کارت ویزیتی که اخیرا طراحی کردم

این کار روی سلفون مات چاپ شده که اون کیفیت چاپ برداری رو به علت بیتمپ بودنش نداره ولی چاپ زیبایی شده .

متاسفانه باید بگم کیفیت سلفون هایی که به عنوان روکش تو این نوع چاپ استفاده میشه بسیار اومده پایین و روز به روز نازک تر میشه که این ضعف اقتصادی چاپخانه های ما رو میرسونه که رضایت مشتری سخت پسند رو که برای چاپ این کارت هزینه می کنه رو جلب نمی کنه . امیدوارم یه روز این مشکلات حل بشه

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون خیلی جالبه.مطالبتونم خیلی مفید و به درد بخور.شاد و موفق باشی.

ازینکه به وبلاگ تازه تاسیس من اومدین ممنونم . وبلاگ شما رو هم دیدم. مطالبش خیلی جالبتر از وبلاگ من بود . خیلی هم علاقه مند به شعر هستم. اگه بشه بدم نمیاد چند تا از شعر های من هم تو وبلاگتون ثبت کنین . ممنون

الهام دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام یک هنرجو به یک هنرمند.وبلاگتون خیلی خوب بود.اگه کارهای دیگران را هم بذارید(در بخشی جدا) عالی میشه.اینجوری امثال من با کارهای هنرمندان دیگر چه ایرانی چه خارجی اشنا میشن.ممنون.موفق باشید.

سلام
از رهنمودتون ممنون
اتفاقا مدتی هست که به فکر این کارم .
به یکی از هنرمندای جوون پیشنهاد دادم تا چندتا از اثرهاشونو با توضیح اینکه چطور این اثر خلق شده برام بفرستن که به امید خدا تو وبلاگ به نمایش بذارم.
هم یه چیزی خودم یاد می گیرم هم بقیه.
منتظر ارتباط دوباره شما هستم .
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد