ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

ورکشاپ در مترو

به گزارش سایت رسم مراکز فرهنگی هنری مترو وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر میان هنر و مردم در فضاهای مترو، ورکشاپ تصویرسازی برگزار می‌کند.

مراکز فرهنگی هنری مترو وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر میان هنر و مردم در فضاهای مترو، ورکشاپ تصویرسازی برگزار می‌کند.

بر این اساس فرزاد ادیبی مدرس این کارگاه سه روزه است که از 25 تا 28 مرداد برپا خواهد شد. در بخشی از متن فراخوان این ورکشاپ آمده است:
"علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه لازم است حد اکثر پنج پرینت از نمونه آثار خود را به همراه فرم مربوطه، حداکثر تا تاریخ 20 مرداد به دبیرخانه نمایشگاه واقع در ضلع جنوبی میدان هفتم تیر، داخل ایستگاه مترو، خانه فرهنگ مترو ارسال کنند. با توجه به تکنیک در نظر گرفته شده برای ورکشاپ (Photomontage) متقاضیان باید با نرم افزار Photoshop آشنا باشند، همچنین فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی رشته‌های گرافیک و نقاشی و دارندگان Laptop و دوربین عکاسی دیجیتال (آماتور یا حرفه‌ای) برای حضور در ورکشاپ از اولویت برخوردارند. توضیح اینکه حداکثر 20 نفر از متقاضیان برای حضور در این کارگاه دعوت خواهند شد و آثار برتر شرکت‌کنندگان در نمایشگاهی در متروگالری گلبرگ، به نمایش درخواهند آمد".
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09123684921 تماس بگیرند.
برای دریافت فرم شرکت در ورکشاپ روی  اینجا  راست کلیک و فایل را دانلود کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد