ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

ELEMANgraphic

جاندید سید رضا موسوی دوست ( المان )

فراخوان انجمن طراحان گرافیک ایران

به گزارش سایت رنگ انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در زادروز معلم و طراح فقید ایرانی، مرتضی ممیز، نمایشگاهی از آثار اعضای این انجمن که منحصرا با تکنیک افست یا سیلک اسکرین به چاپ رسیده باشند برگزار می‌کند.


انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در زادروز معلم و طراح فقید ایرانی، مرتضی ممیز، نمایشگاهی از آثار اعضای این انجمن که منحصرا با تکنیک افست یا سیلک اسکرین به چاپ رسیده باشند برگزار می‌کند.
هر عضو انجمن می‌تواند با حداکثر٣ اثر در شاخه‌های پوستر، جلد ( کتاب ، مجله ، بروشور، کاتالوگ و... ) بسـته‌بندی و لیبل (CD، کاست و محصولات دیگر) و نشانه و هویت سازمانی و ... در این نمایشگاه شرکت کند.

موضوع آثار: آزاد
شیوه‌ی چاپ: افست یا سیلک اسکرین ( درهیچ یک از موارد چاپ دیجیتال پذیرفته نمی‌شود )
زمان تولیدآثار: حداکثر ٢ سال اخیراست.
از هر شرکت کننده ١یا ٢ اثر توسط هیئت مدیـره انجمن انتخاب و نمایش داده خواهـد شـد.
اصل آثار بایـد حداکثر تا ١٥مرداد ماه بدون قاب وپاسپارتو به دبیـر خـانه انجمن رسیـده باشـند.
برچسـب پیوستی بـاید کامل شـود و در پشـت آثـار ، سمـت چپ بـالا چسـبـانـده شـود.
نمایشگاه از ١٣٨٧/٦/٤ تا ١٣٨٧/٦/١١ در نگارخانه ممیز در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13 ب.ظ http://kingofdl.mihanblog.com

با سلام به شما دوست عزیز :
من ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ هستم .
شما قبلاً من را لینک کرده اید و من هم این کار را متقابلاً انجام داده ام .
آدرس سایت من از :
kingofdl.blogsky.com
به آدرس جدید :
Kingofdl.mihanblog.com
تغییر یافته است لطفاً لینک من را تصحیح کنید .
با تشکر ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد